مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 21:252024-01-17فناوري

دستاورد|تولید دوربین حفاظتی هوشمند با قابلیت تشخیص اسلحه


متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید نسل جدیدی از دوربین های حفاظتی شده اند که با استفاده از هوش مصنوعی خدماتی مانند تشخیص حضور انسان، شناسایی چهره، - به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان دوربین هوشمند جدیدی تولید کرده که نسل جدیدی از دوربین های حفاظتی است.

این دوربین هوشمند با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در هر لحظه زاویه دید دوربین را مورد بررسی قرار داده و خدماتی مانند تشخیص حضور انسان، شناسایی چهره، پلاک خوان و تشخیص اسلحه را برای کاربران فراهم می کند.

دوربین هوشمند تمامی این خدمات را بر بستر اینترنت اشیاء و نرم افزار تلفن همراه در دسترس کاربران قرار می دهد و کاربران در هرجای دنیا می توانند از طریق نرم افزار از تمام وقایع مشاهده شده در دوربین به صورت آنی مطلع شوند.

مدیرعامل این شرکت، مشاهده رویدادهای پیشین در هر نقطه از جهان، امنیت ذخیره سازی تصاویر و فایلهای ویدئو با رمزنگاری نامتقارن، پخش زنده امن با کمترین تاخیر زمانی و کلید یک بار مصرف، اعلام هشدار در صورت سرقت یا از کار افتادن دوربین به کاربر، ثبت و نگهداری رویدادها در اینترنت تا 500 مگابایت به صورت رایگان و مادام العمر، اعلام هشدارها به صورت پیامک در صورت نیاز و استفاده از زیرساخت نرم افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد|تولید دوربین حفاظتی هوشمند با قابلیت تشخیص اسلحه

دستاورد|تولید دوربین حفاظتی هوشمند با قابلیت تشخیص اسلحه